środa, 31 stycznia 2024

Spotkanie opłatkowe w Poznaniu.

  

                                  Spotkanie opłatkowe w Poznaniu

 "Moja obecność na diecezjalnym spotkaniu opłatkowym WKC 16.01.2024 r. w Parafii Wniebowstąpienia Pańskiego w Poznaniu nie była pewna, ponieważ nie jestem członkiem Wspólnoty. Zostałam jednak zaproszona, więc przełamałam opory, upiekłam sernik i z lekką obawą pojechałam.

Od początku byłam mile zaskoczona atmosferą pełną radości ze spotkania, stołem pięknie zastawionym, kuszącym różnymi smakołykami. Każda osoba starała się czymś ubogacić spotkanie opłatkowe, np. jedna Pani przyniosła dużego interaktywnego anioła inna zrobiła pyszną sałatkę.

Łamanie się opłatkiem było bardzo ciepłe i pełne życzliwości. Następnie zaśpiewałyśmy kolędy, po czym zasiadłyśmy do stołu, przy którym Panie dzieliły się świadectwami swojej wiary. Było to dla mnie bardzo wzruszające- starsze,  schorowane osoby pałały entuzjazmem.  Zobaczyłam ich autentyczność i ogromne zaangażowanie w propagowaniu Dobrej Nowiny.

Na koniec spotkania każdy wylosował fragment Słowa Bożego, którym będzie żyć przez cały 2024 rok."                                                

                                                                                    Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz