sobota, 19 października 2013

Adoracja o św. Kasprze del Bufalo

Adoracja – Odpust św Kaspra                                                 Swarzewo 19.10.2013

                                   
    Pieśń na wystawienie a później podkład muzyczny
1. Podziękowanie
Dziękujemy Ci Jezu za to spotkanie z Tobą w tym Najświętszym Sakramencie, w którym to możemy w szczególny sposób doświadczyć Twoją zbawczą obecność, Twój pokój a nade wszystko Twoją nieograniczoną miłość. Dzisiaj pragniemy w szczególny sposób dziękować za dar sw Kaspra za jego życiowy przykład , pozostawiony nam wzór bycia Misjonarzem Krwi Chrystusa. Wierzymy w Jego obecność tutaj i Jego wstawiennictwo za nami, gdyż tam gdzie Ty jesteś tam jest i twoja Matka i całe niebo. Dziś pragniemy wraz z Maryją naszą Matką św Kasprem i całym niebem adorować i uwielbiać Twoją Przenajdroższą Krew, którą to przelałeś z miłości do nas aby nas zbawić i odkupić. Dziękujemy za Rodzinę Krwi Chrystusa na całym świecie, za osoby które się przyczyniły do przeszczepienia tego Zgromadzenia do Polski,  wszystkich członków, sympatyków Krwi Chrystusa, dobroczyńców szczególnie naszego Domu  Misyjnego w Swarzewie. Bądź uwielbiony Panie w naszych sercach w naszej pracy misyjnej i pomiędzy nami.
                                                                                    Pieśń uwielbienia......       
 2.Dotknij mnie Panie
Panie Jezu stajemy przed Tobą tacy jacy jesteśmy ze swoimi radościami i smutkami, ze swoimi upadkami i niewiernościami Bo wierzymy że Ty nas kochasz takimi jacy jesteśmy. Ty nas kochasz nie  za to że jesteśmy
dobrzy posłuszni ale za to że jesteśmy. Oto jesteśmy Panie przed Tobą bo potrzebujemy bardzo Ciebie. Potrzebujemy twego Boskiego kochającego spojrzenia i Twego uzdrowicielskiego dotyku:
Dotknij Panie, moich oczu abym przejrzał abym ujrzał i zauważył Twoją Boską i przyjacielską obecność w Tej białej małej Hostii
Dotknij Panie, moich warg, abym przemówił uwielbieniem swoją miłością i głębokim dziękczynieniem.
Dotknij Panie, mego serca i oczyść je umocnij je. Otwórz Panie drzwi mojego serca i uświęć je wypełnij je swoją obecnością i miłością swoim pokojem.
Niech Twój Święty Duch dziś przenika przemienia i ogarnia mnie.
                                                                             Pieśń ...Dotknij Panie nr. 95
3. Patrzeć oczami swojej wiary
Panie Jezu kierując się zaproszeniem św Kaspra „ Jezus niech będzie w twoim umyśle, Jezus niech będzie w twoim sercu, Jezus na twoich ustach, Jezus w twoich czynach”     Pragniemy teraz powtarzać Twoje imię w swoim sercu i zapraszać Cię Panie do naszego życia.1. Jezu bądź w moim umyśle ( przerwa) 2.Jezu bądź w moim sercu 3. Jezu bądź w moich relacjach z innymi i moich codziennych czynach i obowiązkach.
(Zapraszaj Jezusa do swojego życia swoich problemów i duchowych zranień.)
Jezu pragniemy teraz wpatrywać się oczami pełnymi wiary w Twoje otwarte Przenajświętsze serce z którego wypłynęła Krew i woda. Ta biała Hostia w której jesteś obecny Żywy Bóg i człowiek wskazuje nam to Twoje otwarte kochające bijące serce.
W Twoim sercu narodził się Kościół i sakramenty święte. My jesteśmy teraz tak bardzo blisko Ciebie i Twego kochającego i otwartego serca. Pragniemy Panie znaleźć swoje miejsce przy Twoim sercu, tak jak to uczynił Twój umiłowany uczeń. Pragniemy wypisać w Nim swoje imię i swoje dotychczasowe życie. Jezu pozwól i mi przytulić się do Twego kochającego serca .( Zapragnij tego przytulenia się do Jezusowego serca) 
                                                                                                     Pieśń …....
4.Twoje serce zostało otwarte dla każdego człowieka który to poszukuje swoją godność, pokój  serca, sens swojego życia. Daj nam Panie swojego Ducha abyśmy nie tylko przebywali blisko Twego otwartego serca ale wypisali w Nim swoje imię i swoje życie, pomóż nam abyśmy znaleźli w Nim swoje upragnione miejsce.
 Niech się spełnią słowa św Kaspra w naszym życiu który to z wielką  wiarą i mocą głosił ,, Jezus nas Odkupił z Miłości, z miłości przelał za nas swoją Krew dlatego każdy z nas w Jego sercu jest jak w swoim domu,, Pragniemy być Panie w Twoim sercu jak w swoim domu, sercu które jest pełne miłości dobroci i miłosierdzia.
Święty Kasprze prosimy o Twoje wstawiennictwo Twoje działanie w naszym życiu abyśmy nieustannie doświadczali Jezusowe otwarte serce jako swoje ulubione niebiańskie mieszkanie. Rozpal w nas misyjnego ducha i spraw abyśmy stali się jeszcze lepszymi czcicielami i gorliwszymi apostołami  Jezusowej Przenajdroższej Krwi. Nie pozwól nam abyśmy ten drogocenny napój Jezusowej Krwi dla naszej spragnionej duszy, przyjmowali obojętnie, rutynowo, bez szacunku i czci, tak jak by Jezus nam był Jej nieustannie winien  dawać. 
5. Św Kasper zaprasza nas do wyobraźni:
„Wyobrażaj sobie, że Jezus poprzedza cię w każdej rzeczy ze swym Krzyżem i z Kielichem, z którego daje ci pić kroplę po kropli.”
„Boska Krew niech będzie dla nas źródłem wszelkiego błogosławieństwa.”
„W pokusach wzywaj Boskiej Krwi.”
„Rozgłaszaj, głoś i coraz bardziej rozkrzewiaj nabożeństwo do Boskiej Krwi, a będziesz miał w sobie pokój i łaskę.”
                                                                                           Pieśń ... O Krwi Chrystusa
6. Przyjdź  Duchu Święty
Prosimy Cię Panie o pomazanie Mocą Twojej Krwi Mocą Twego Ducha.
Przyjdź Duchu św z całą swą mocą i siłą dotknij każdego z nas ogniem Twej Miłości. Pragniemy wraz z Maryją naszą Matką przeżyć i doświadczyć ponowną Pięćdziesiątnice. Apostołowie po przyjęciu Ducha św otrzymali różne dary i charyzmaty otrzymali odwagę i moc w głoszeniu Ewangelii i dawaniu świadectwa że Chrystus Zmartwychwstał i że żyje.
 ( Możemy powtarzać w swoim sercu tę modlitwę ) Za wstawiennictwem św Kaspra rozpal
 Panie i we mnie na nowo wszelkie otrzymane Dary Ducha św i charyzmaty. Rozpal szczególnie we mnie charyzmat Krwi Chrystusa i wielką miłość do Ceny swojego Odkupienia. Naucz mnie z tych otrzymanych darów obficie korzystać dla budowania Twego Królestwa. Przyjdź Duchu św rozjaśnij każdą ciemność mego serca Twoim światłem. Umocnij swoją mocą we mnie to co jest słabe. Usuń wszelki lęk a daj mi potrzebną odwagę, abym stał się czytelnym znakiem Jezusowej Krwi Jego ofiarnej Miłości i Jego bezgranicznego Miłosierdzia. W ufności i otwartości swego serca wołam przyjdź Duchu Święty z darem uzdrowienia i uwolnienia od wszelkich chorób, blokad, zniewoleń i uzależnień, abym mógł żyć w tej pełnej godności i wolności dziecka Bożego.      
                                                                                                      Pieśń ... Do Ducha Św
    
7. Święty Kasper wzywa nas do głębokiej wiary w zbawczą moc Krwi Chrystusa
„Niech nikt w to nie wątpi, że nabożeństwo do Boskiej Krwi jest mistycznym orężem naszych czasów: A oni zwyciężyli dzięki Krwi Baranka. O ileż mocniej musimy szerzyć chwałę tak wielkiego nabożeństwa.”
Odmówimy teraz Koronkę Zwycięstwa wierząc w Moc Krwi Chrystusa która czyni w nas wszystko nowe, która ma moc uzdrowienia, uwolnienia. Zanurzmy całe swoje życie od momentu naszego poczęcia do danej chwili w tym Oceanie Bożej Miłości.   


                           Modlitwa o wewnętrzne uzdrowienie
Panie Jezu Chryste nasz Odkupicielu Ty stałeś się dla nas Dobrym Pasterzem który oddaje życie za owce swoje. Pasterzem który nieustannie pochyla się nad każdą zranioną i zagubioną owieczką, z miłością opatrujesz jej rany dopóki nie odzyska zdrowia na duszy i ciele, bierzesz ją na swoje ramiona i dołączasz do swojej owczarni.
Panie Jezu Wszechmogący nasz lekarzu przychodzimy dziś do Ciebie kierując się Twoim zaproszeniem i Twoim słowem ,,Przyjdźcie do mnie wszyscy którzy utrudzeni i obciążeni jesteście a Ja was po krzepie ,, Oto jestem mój Panie  przed Tobą , spójrz proszę na mnie i całe moje dotychczasowe życie, na moją utrudzoną i obciążoną duszę na wszystkie moje problemy i zniszczone chorobą ciało. Tobie są poznane wszystkie momenty i sytuacje mego życia , które to zraniły i obciążyły moją psychikę mego ducha, duszę i ciało. Wszystko to świadomie mój Jezu Tobie oddaje i całkowicie zanurzam w Twojej Ojcowskiej Miłości.
Z pełnym zaufaniem i wiarą zanurzam w Twojej Przenajdroższej Krwi całą swoja przeszłość teraźniejszość i przyszłość. Niech Twoja Przenajdroższa Krew oczyści i uleczy moją dusze i ciało.
Oddajmy teraz Jezusowi przez wstawiennictwo Maryi Matki i Królowej Przenajdroższej Krwi, św Kaspra, św Marji De Mattijas nasze zranienia problemy psychiczne fizyczne  duchowe, możemy ich w swoim sercu nazwać po imieniu. Jezus chce abyśmy my sami Mu o tym wszystkim powiedzieli i świadomie Go zaprosili w te wszystkie trudne i bolące miejsca naszego życia.    ( chwila ciszy )
Panie Jezu Ty wszystko wiesz, Ty znasz przyczyny moich duchowych zdrowotnych i psychicznych problemów. Ty wiesz jak często mi jest ciężko przebaczyć samemu sobie a także drugim którzy to zranili moją ambicje moje ja lub wyrządzili mi jakąś krzywdę.
Proszę Cię Jezu, przez Moc Twojej Krwi która to stała się dla nas źródłem pojednania i przebaczenia daj mi teraz Łaskę całkowitego przebaczenia i pojednania z samym sobą i z drugimi ( możesz wymienić ich po imieniu w swoim sercu ) 
 Niech moja dusza, moje zranione serce doświadcza teraz Twoją pomoc Panie i dar Twojej Łaski przebaczenia, Niech doświadcza Twoją bliskość radość i pokój serca. Zerwij Panie wszelkie więzy zła i nienawiści które to oddziałują na mnie lub moją rodzinę. Uwolnij mnie Jezu od wszelkiego szatańskiego zniewolenia jego kajdan niepokoju i lęku, blokady, własnej pychy nienawiści i zazdrości ,, Uczyń serce moje po sercu Twoim,, Niech Duch św wypełni moje serce Łaską Twego całkowitego uwolnienia uzdrowienia pokoju i przebaczenia. Niech rozpali we mnie ogień Twojej miłości radości i wdzięczności.
Dziękuje Ci Jezu że przychodzisz zawsze do mnie jako Dobry Pasterz, że pochylasz się nad moimi słabościami i zranieniami, pozwalając mi doświadczyć Mocy Twojej Zbawczej Krwi,  która jest mocniejsza od wszystkich moich słabości, która mnie nieustannie obmywa uzdrawia i uświęca. Dziękuje Ci Jezu że mnie dziś uwalniasz od wszelkich blokad zniewoleń słabości i moich zranień, Szczególnie jestem wdzięczny Ci za to że mogę tak mocno doświadczyć Twoją obecność i Twoją Miłość. Że w Tobie i z Tobą mogę przebaczyć sobie i tym wszystkim którzy świadomie czy nieświadomie mnie zranili. Ty jesteś Panem mojego serca i mojego życia w Tobie pokładam całą swą nadzieję.      Amen  

Modlitwa do św Kaspra ......str. 77 ( brewiarz dla wszystkich )
Litania do Krwi Chrystusa...str. 46 ( brewiarz dla wszystkich )
                                                                                                           
                                                                                               Ks. Zbigniew Lesiczka CPPS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz